دکوراسیون داخلی نمونه

بهترین های های دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی نمونه

بهترین های های دکوراسیون داخلی

همه ما در مورد تمیز کردن بهار می دانیم - اما با پاییز فقط در اطراف گوشه، در حال حاضر زمان خوبی برای تنظیم مجدد خانه شما در آماده سازی برای ماه های خنک تر است. از نگه داشتن طرفداران خود و خنک کردن بخاری های خود، برای سازماندهی مجدد کمد لباس خود، در اینجا چند نکته برای پر کردن لانه خود است.

لایه های باشکوه و بافت: لایه های سرسبز و پارچه های بافتی مانند پرچم های کراوات غلیظ را در پشم خالص و پنبه ای وفل بپوشانید تا گرما و آرامش را برای فضای خود ایجاد کنید. کیت سنت جیمز در طراحی روزنامه ها از پارچه هایی مانند "مخملی و مخملی، قیشر، پشم و دیگر فلپ ها برای اثاثه یا لوازم داخلی، کوسن ها و پرتاب ها استفاده می کند" - اگر پارچه های طبیعی را انتخاب کنید، گرم و راحت است. "

زمستان سفید: اتاق خواب سفید زمستانی هرگز خیلی سرد بوده است در حالی که در همان زمان در حال دوش گرفتن است. یک اتاق خواب تمام سفید، با پوشش سفارشی سفره و ملافه در پنبه و کتان طبیعی مناسب برای شبهای سردتر است، و یک شیک Scandinavian فوری را به طرح تزئینی خود اضافه کنید.


کمد لباس خود را تنظیم کنید: اگر به اندازه کافی خوش شانس نباشید، فضای کمربند ایمنی بی حد و حصر، نیاز به تغییر فضای لباس خود دارید. پشم های زمستانی خود را به جلو و لباس تابستان خود را، یا به محل ذخیره و یا در محل دوم در کمد لباس خود را حرکت دهید. کیسه های قابل تعویض خلاء همیشه گزینه خوبی هستند زمانی که فضای ذخیره سازی محدود است.

در زیر زمینی گرم: در حالی که تابلوهای کفپوش و کفپوش در تابستان بسیار عالی هستند، یک قالی پشمی با قیمتی مناسب در ماه های سردتر ایجاد می کند. قرار دادن یک فرش دوست داشتنی در نزدیکی تخت، همه چیز را از بین می برد وقتی که از صبح ها و صبح ها سرد می شوید و فضاهای زندگی می کنند که با یک پتو پشمی دوستانه تر است.

نکاتی در دکوراسیون اتاق نوجوانان

برای حداکثر استفاده از فضاهای کوچک در آپارتمان ها می توانید به بعضی از مکان ها فضای کمتری اختصاص بدهید. یکی از این مکان ها که می توانید به آن فضای کمتری اختصاص بدهید اتاق نوجوان و کودکان است. همانطور که می دانید طراحی دکوراسیون در فضاهای کوچک نیاز به دقت بسیار بالایی دارد. دکوراسیون اتاق نوجوان هم از این قاعده مستثنی نیست. در این مطلب با تعدادی از طرح های Sergi Mengot طراح معروف اسپانیایی است که در طراحی فضاهای کوچک برای اتاق نوجوان تخصص دارد آشنا می شویم. او از ترکیب های متفاوت بسیاری برای طراحی اتاق نوجوان و کودکان استفاده می کند از اسباب و لوازم جمع وجور گرفته مانند مبلمان و میز مطالعه تا دستکاری فضاهای عمودی برای بزرگ نشان دادن اتاق استفاده می کند. نکته دیگری که در تمامی طرح ها مشترک است چسبیده بودن لوازمی مثل میز، کتابخانه و تخت خواب/صندلی راحتی به دیواراتاق است.

در مورد رنگ اتاق نوجوان هم بهتر است از رنگ های شاد یا کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کنید تا روحیه کنجکاوی و خلاق بودن کودکان در سنین نوجوانی را تا حدی ارضا کنید. رنگ هایی مثل زرد، بنفش، قرمز و سبز در شاد کردن روحیه کودکان تاثیر زیادی دارند ولی در طراحی اتاق نوجوان استفاده از رنگهای بازتر میتواند مسمر ثمر تر باشد. نکته مهم دیگر در طراحی های سرگی منگات، پرهیز کردن از طراحی فضای بشدت کودکانه برای اتاق هاست.

در زیر نمونه های بسیار زیبای این طراح را برای دکور اتاق نواجوانان بخصوص چیدمان اتاق کوچک مشاهده میکنید.