دکوراسیون داخلی نمونه

بهترین های های دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی نمونه

بهترین های های دکوراسیون داخلی

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

 "هنگامی که شما ساخته شده تعهد به تصویر زمینه, چند سوال سبک شما نیاز به پاسخ وجود دارد, " می گوید: جنیفر شرلوک از خانه تصویر زمینه گراهام & براون. او ارائه می دهد راهنمایی های زیر است.

تصویر زمینه برای مطابقت با اتاق سبک
اول ، در نظر بگیرید که سبک از اتاق که شما در حال تزئین:

اگر آن عاشقانه ، سعی کنید damasks ظریف و florals با خطوط خوب در بی صدا ، رنگ پاستل.
اگر آن را به طور معمول ، faux پس از اتمام مانند beadboard و گچ بری ، گزینه های ساده و به طور معمول است. جفت شدن تصویر زمینه beadboard با آلی ، جریان طرح گل نیز می سازد برای در خانه ، احساس آرامش.
اگر آن را معاصر/مد به جلو ، در نظر geometrics جسورانه با براقیت بالا و لهجه های فلزی. در مقیاس بزرگ و florals جسورانه نیز بالا مد بیانیه ای این سال است.
اگر آن را سنتی ، چک کردن damasks پیچیده و نوار راه ،  کاغذ دیواری  که کاملا هماهنگ با مبلمان سنتی و دکور.

چگونه از تصویر زمینه در اتاق استفاده می کنید
بعد ، شکل چگونه شما قصد استفاده از تصویر زمینه در اتاق. همه سبک ها به همان شیوه کار نمی کنند. در اینجا گزینه های مختلف:

پوشش تمام چهار دیوار. کلاسیک ، طراحی خط خطی ساده به صورت افقی در هر چهار دیوار می دهد نگاه تازه معاصر آویزان است. در مقیاس بزرگ و طرح های ساده خواهد یک اتاق پایمال نیست اما اضافه کردن پیچ و تاب مرسوم ، مد روز.
یکی از ویژگی های دیوار. یک الگوی دراماتیک و جسورانه برای برجسته کردن یک منطقه از یک اتاق ، مانند پشت مبل یا رختخواب انتخاب کنید. طرح با یک اشاره از فلز ، میکا ، یا براق خواهد شد درجه یک لمسی پر زرق و برق بدهد.
تصاویر پس زمینه با یک صندلی راه آهن. اگر شما در حال کار با یک راه آهن صندلی که تقسیم دیوار, آن را آسان به منافع منحصر به فرد به آن است. برای نگاه کلاسیک ، سعی کنید تصویر زمینه beadboard را برای زیر صندلی راه آهن الکترواستاتیک. بالاتر از صندلی راه آهن ، چسبیدن به مقیاس بزرگ گل یا گلدار کردن برای نگاه به روز شده. یکی دیگر از راه های جالب برای کار با یک راه آهن صندلی است به لنگر دیوار با یک الگوی زیر آن ، مانند تصویر زمینه دراماتیک گلدار ، و رنگ هماهنگی در بالای آن رنگ. اضافه کردن تصویر زمینه در این مد ایجاد یک عنصر منحصر به فرد از تعجب اغلب در اتاق دیده می شود.
اضافه کردن علاقه به سقف. دریافت نگاه از سقف قلع با مربعات قابل الکترواستاتیک براون گراهام. نقاشی شده در یک سایه فلزی کلاسیک ، شما به راحتی می توانید به سبک ویکتوریا سقف قلع نگاه.

پشتیبان گیری انتخاب کاغذ
پس از تعیین رنگ و سبک از الگوی شما می خواهید ، انتخاب کاغذ دیواری بهتر است به دنبال چه نوع از حمایت از تصویر زمینه است. تصویر زمینه با پشتوانه غیر بافته شده به طور کامل زمانی که شما تمایل به تغییر.

گراهام & Brown الگوهای غیر بافته شده نیز آسان است به درخواست خود را با  "چسباندن-دیوار " فن آوری.  "چسباندن-دیوار " با استفاده از کاغذ پشتوانه غیر بافته شده است که زمانی که آن را مرطوب می شود گسترش می یابد. همانطور که لازم نیست به خیس خوردن ، رب را می توان به طور مستقیم به دیوار ، که کاهش زمان تزئین در نیمه ، در مقایسه با تصاویر پس زمینه منظم استفاده شود.

اجتناب از الگوهای کوچک
اگر برای اولین بار از wallpapering هستید ، از الگوهای بسیار کوچک با مسابقات افست جلوگیری کنید. برای این ، طرح ها می توانند دشوار باشد تا در تکرار مطابقت داشته باشند.

تخت در مقابل الگوهای بافت
انتخاب تخت یا بافت طراحی شده است همه چیز در مورد سبک شخصی. به طور کلی ، الگوهای بافت به یک نگاه گاه به گاه به یک اتاق ، در حالی که طرح های تخت می تواند یک دیوار تصفیه شده را.

تصاویر پس زمینه بافت می تواند یک دیوار برخی از ابعاد را و همچنین انجام یک کار بسیار عالی از عیوب پوشش. برخی از تصاویر پس زمینه بافت برای یک نگاه تک رنگ الکترواستاتیک. الگوهای واقعی تصاویر پس زمینه بافت به طور کلی کمتر دقیق تر از یک الگوی صاف.

با تصاویر پس زمینه مسطح ، شما باید گزینه های جزئیات خوب در طراحی ، و embellishments مانند فلز ، براق ، و یا اثرات میکا. اگر شما عیوب در دیوار خود را ، اما ترجیح می دهند نگاه از تصویر زمینه مسطح ، با استفاده از یک بوش دیوار به عنوان یک لایه پایه می تواند به شما پوشش اضافه شده شما نیاز دارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.